2014年1月7日 星期二

蒸魚


上星期去阿媽度食飯, 發現咗呢樣工具......


呢個工具係用嚟去魚鱗的.  你可能會覺得奇怪, 買魚時, 魚販咪劏乾淨條魚.  點解仲要買呢個工具...

魚最好食, 就係活魚, 所以買到活魚, 我一定會要求魚販將魚"放血, 不用打鱗及去魚內臓", 自己劏.  

魚點解會有腥味, 是因為魚死後, 魚血最快變壊, 所以唔新鮮既魚, 就會有腥味.  


呢條魚就係放咗血, 才將魚內臓攞出嚟.  你睇魚肚既肉既白.  因為d血流乾淨.

以前我唔係太喜歡食魚, 因為唔識煮, 特別係蒸魚, 次次蒸完條魚好似"柴皮".  小蚌愛食魚, 他見我成日蒸到d魚好似"柴皮", 某日終於忍唔住話我知.... 蒸魚其實唔係好難, 只要注意一下, 就可以好好食.....

蒸魚既時間...
視乎魚既重量, 魚背厚薄也有關係.  魚背厚的話, 可以響魚背用刀界開幾刀, 又或者多蒸1分鐘.
通常1斤重或以下既魚, 蒸8分鐘就可以, 但如果條開邊攤開嚟蒸, 6-7分鐘都可以喇.
用蔥將條魚墊起, 可以使魚受熱平均一點.  也可以將蔥既香味薰向魚上.  唔喜歡太重蔥味, 可以用即丟筷子代替.

蒸完條魚發現條魚好乾....
呢個問題好簡單, 只要臨放條魚落鑊蒸前, 響魚面淋少少油.  咁條魚蒸出嚟就唔會似"柴皮"喇.

香氣....
要食起嚟齒頰留香, 魚蒸完後, 碟內會有好多水, 為咗唔會稀釋豉油, 我會將魚汁倒出, 將蔥絲放響魚面, 然後將滾油淋響蔥面上, 蔥香味會即時散發.  最後淋豉油響魚面上, 便可以上枱.

也許你發覺我蒸魚點解無放薑, 因為我習慣將薑片放在魚肚內, 咁食既時候, 可以好快用筷子將薑夾起. 



















沒有留言:

張貼留言